Зовнішній вигляд учнів
Адміністрація школи
звертається до батьків з проханням постійно контролювати виконання учнями вимог
щодо зовнішнього вигляду. Ці вимоги співпадають з державною політикою України у
цьому питанні. Крім того, дані вимоги допомагають правильному вихованню ділової
культури здобувачів освіти.
Щоденний одяг для занять
(хлопці)
Брюки або джинси чорного кольору
Сорочка біла або
однотонна світлого кольору
Туфлі (не кросівки)
Взимку, при низькій
температурі:
Светр (гольф),
Брюки або джинси
чорного кольору. Зимове взуття
Щоденний
одяг для занять (дівчата)
діловий костюм (жакет
чорного кольору та спідниця до коліна чорного кольору) або сарафан чорного,
синього кольору, сукня шкільна.
Блуза біла або однотонна світлого кольору
(не футболка або майка).
Туфлі (без підборів або невисокий каблук,
платформа помірної висоти, не кросівки).
Колготи тілесного або темного кольору.
Взимку, при низькій температурі:
светр (гольф), брюки або джинси темних тонів, зимове взуття.
Влітку при високій температурі:
Блуза з коротким рукавом (не футболка), спідниця, сукня шкільна, сарафан
Літні відкриті туфлі.
Важливо:
·
Шкільна форма має бути бездоганно випрана та випрасувана.
·
Учень повинен мати чисту носову хустинку, гребінець.
·
Учень зобов’язаний слідкувати за чистотою тіла, рук, зубів, носа, вух.
Одяг для занять фізичною культурою
Спортивнийкостюм.
Футболка .
Кросівки або кеди. Змінні шкарпетки.
· Стрічка або заколка для
довгого волосся.
Категорично не дозволяється:
· Мати неохайне довге
волосся, фарбувати його.
· Мати довгі нігті або
вкривати їх лаком яскравого кольору.
· Накладати макіяж на
обличчя.
· Носити прикраси (крім
пари невеликих сережок для дівчат)
· Використовувати на
території школи значки політичних партій та релігійних конфесій
· Не допускається вживання
нецензурних слів.
· Категорично забороняється палити.
Рекомендую ознайомитися з посібником про світ медіа для батьків і дітей
https://drive.google.com/file/d/1CD4_-qFG3ZJapjen0fDKBTu9ptQ4B-OQ/view?usp=drive_web&authuser=0
До відома батькі
Поліція почне ставити на облік булерів – освітній омбудсмен
Про це написав на своїй сторінці у фейсбуці освітній омбудсмен Сергій Горбачов.
Дитина, яка вчинила булінг (цькування) учасника освітнього процесу, може братися на профілактичний облік ювенальної превенції* (пункт 2, підпункт 7, розділ 3 Інструкції).
Підставою для цього є копія постанови суду про притягнення дитини, її батьків або осіб, що їх замінюють, до адміністративної відповідальності за статтею 173-4 (про відповідальність за цькування учасника освітнього процесу) Кодексу України про адміністративні правопорушення (пункт 3, підпункт 7, розділ 3 Інструкції).
Говорячи мовою офіційного документа, профілактичний облік дітей - це комплекс заходів із взяття на облік, наповнення та підтримання в актуальному стані баз даних, що входять до єдиної інформаційної системи МВС, з даними дітей, із якими здійснюється профілактична робота (пункт 5, розділ 1 Інструкції).
Якщо є згадана вище копія постанови суду, поліцейський підрозділу ювенальної превенції у триденний строк виносить постанову про те, що дитина береться на профілактичний облік, та заводить обліково-профілактичну справу, яку затверджує начальник територіального (відокремленого) підрозділу ГУНП (пункт 4, розділ 3 Інструкції).
Під час профілактичної роботи з дітьми, взятими на облік через булінг, поліцейські ювенальної превенції:
проводять ознайомлювальні, попереджувальні та виховні бесіди з дитиною за місцем проживання, навчання або роботи не рідше одного разу на місяць;
проводять ознайомлювальні, попереджувальні бесіди з батьками дитини, її законними представниками, членами сім'ї, щоб усунути причини та умови, які спонукали дитину вчинити адміністративне правопорушення;
складають план заходів з індивідуальної профілактики на основі вивчення матеріалів характеристик та індивідуально-психологічних особливостей дитини;
відвідують дитину за місцем проживання, щоб з'ясувати умови проживання дитини, а також чинники, які можуть негативно на неї впливати й спонукати до вчинення адміністративних правопорушень;
вживають інші профілактичні заходи, передбачені законодавством України (пункт 1, розділу 3 Інструкції).
Якщо після останнього факту вчинення булінгу дитина впродовж року більше не вчиняла булінг - вона знімається з профілактичного обліку (пункт 10, підпункт 9, розділ 3 Інструкції).
Пам"ятка про коронавірус
Попереджаємо про те, що Ви несете персональну відповідальність про перебування дітей за межами власного будинку чи двору під час загальнодержавного карантину. Карантин не канікули!!!
Шановні батьки! Дякуємо за співпрацю.
Зворотній звязок вчитель-учень під час карантину
№
Вчитель
Соц мережа
Адрес
1
Андрусик В.А.
Viber
0986753986
Skype
Telegram
Email
YouTube
Facebook
Instagram
2
Безпалько Н.З.
Viber
0979897608
Skype
Telegram
Email
YouTube
Facebook
Instagram
3
Боговик І.М.
Viber
0978724602
Skype
Telegram
Email
bogoviran@gmail.com
YouTube
Facebook
Instagram
4
Бондаренко Г.С.
Viber
0970911266
Skype
Telegram
Email
bondanna92@gmail.com
YouTube
Facebook
Instagram
5
Бондаренко К.В.
Viber
0671267737
Skype
Telegram
Email
katyushabondarenko71@gmail.com
YouTube
Facebook
Instagram
6
Гронда В.С.
Viber
Skype
Telegram
Email
YouTube
Facebook
Instagram
7
Макаревич Н.В.
Viber
0678758692
Skype
Telegram
Email
natalyamakarevych06@gmail.com
YouTube
Facebook
Наталия Макаревич
Instagram
8
Нейлик П.В.
Viber
0977166875
Skype
Telegram
Email
Petroneiluk1992@gmail.com
YouTube
Facebook
Instagram
9
Салюк С.М.
Viber
+380982384099
Skype
Sergey Salyuk
Telegram
Салюк Сергей
Email
salyuksergey85@gmail.com
YouTube
----------------------------------
Facebook
Instagram
@sergey_saliuk__
10
Шаталова Н.В.
Viber
0677152654
Skype
Telegram
Email
natalia.shatalova11@gmail.com
YouTube
Facebook
Наталя Шаталова
Instagram
Шановні вчителі!Розпочинаємо виставляти матеріал на новий період карантину з 24.04 по 11.05. по класам (1 клас всі предмети ,2 клас всі предмети і так далі).Директор школи Безпалько Н.З.
1 клас
Читання ст. 65- 77
Письмо ст. 51-57
Математика (др.з) ст. 46-49
Я досліджую світ (др.з) ст. 33-42
2 клас
Завдання для дистанційного вивчення літературного читання,української мови ,математики, я досліджую світ для учнів 2 класу під час карантину з24/04/2020 по 11/05/2020. За консультацією звертатися за тел.0671267737 Бондаренко К.В
Українська мова впр.427 - впр.443 виконуємо за завданням підручника в робочому зошиті.
Діагностична робота Диктант
Травень
Дерева і кущі поспішають прибратися до свята весни. Зеленіє молода травичка. З'явилися перші фіалки. Понад річкою синіють незабудки. Зацвіла запашна суниця. Уже білими хмаринками вкрилася черемшина. Пливе від неї солодкий медовий запах у високе небо. А до гомінкого щебету пташок приєдналися чарівні трелі солов'я. Пташиний хор заполонив травневий ліс.
Діагностична робота Списування
Дніпро
Річка Дніпро найбільша в Україні. Колись була у ньому дуже чиста вода. Кожен хотів пригубити цієї цілющої води.
Сьогодні наш Дніпро вже не такий чистий. Він отруєний байдужими господарями. Дніпро чекає, діти, на вашу допомогу. Якщо ви лікуватимете свою маленьку річку, то здоровішим буде Дніпро.
Читання від с.100-108 в підручнику читати ,переказувати, відповідати на запитання.
Математика №925 -1003 повторити вивчити таблицю множення і ділення на 7,8,9.
Діагностична робота №9
2 клас Англійська мова
Ст..106 впр.1 читати
Впр.5 списати
Ст..107 впр.2 прочитай і добери , впр.3 запиши запитання і відповідь.
Ст..108 прочитать історію (Story time)
Впр.4 ст.108 Зіграй роль
Ст..109 впр.1 прочитати ,впр.5 намалюй колекцію одягу на різну пору року ( вислать фото)
Впр.6 ст.109 Розкажи у що ти одягнеш ляльку в різну пори року.
3 клас
2 клас Англійська мова
4 клас
Завдання з української мови та літератури на період карантину з 24.04 по 11.05 2020 року
4 клас мова
№ п\п
|
Дата
|
Параграфи,сторінки
|
Вправи
|
Домашні завдання
|
1
|
27.04
|
Контрольна робота. Перевірка мовних знань і умінь з теми "Дієслово"
| ||
2
|
28.04
|
Ст.166-167
|
378-380
|
Ст.167,впр.381
|
3
|
29.04
|
Ст.168 РМ(Зошити роздам)
| ||
4
|
04.05
|
Ст.168-169
|
383-385
|
Ст.170.впр.386
|
4
|
05.05
|
Ст.170-171
|
387-389
|
Ст.171 впр.390
|
5
|
06.05
|
Ст.172-173
|
391-393
|
Ст.171 впр.394
|
6
|
07.05
|
Ст.173-174
|
395-397
|
Ст.174 впр.398
|
7
|
08.05
|
Ст.174-175
|
399-401
|
Ст.175 впр.402
|
8
|
Готуємо на окремих аркушах привітання-листівку мамі до Дня матері(фото висилаємо,маму вітаємо)
|
Літературне навчання
Ст. 124 - 135 читати, виконувати завдання по параграфу.
Природознавство - ст 153-160 читати давати відповідь на запитання
5 клас
Завдання для 5 класу мова
№ п\п
|
дата
|
Сторінки,параграфи
|
Вправи
|
Домашні завдання
|
1
|
27.04
|
Контрольна робота з теми "Просте ускладнене речення" тести,завдання
| ||
2
|
28.04
|
П.60 ст.173-176
|
470-475
|
Впр.476 ст.176 Письмово викладіть свої думки за завданням
|
3
|
29.04
|
П.61 ст.176-178
|
477-482
|
Впр.483 ст.178
|
4
|
04.05
|
П.62 РМ ст.178-179 виконуємо в зошитах
|
Написати листа рідним або друзям
| |
5
|
05.05
|
П.63 ст.179-181
|
486-491
|
Впр.490 ст.181
|
6
|
06.05
|
П.63 ст. 181-182
|
492-493
|
Ст.182 впр.494
|
7
|
07.05
|
П.64 ст.182-183
|
495-497
|
Ст.184 впр.498
|
8
|
07.05 !!! допрацювання
|
П.64 ст.184
|
499-500
|
Впр.500 (2 завдання)
|
5 клас завдання з української літератури
№ п\п
|
Дата
|
Сторінки
|
Завдання
|
Дом.завдання
|
1
|
27.04
|
Ст.223-236
|
Ст.235 відповідаємо на питання
|
Ст.236 завдання -1-12 в зошитах обовязково
|
2
|
29.04
|
Ст. 236-248
|
Ст.248 відповіді на питання
|
Ст.248-249 завд. 1-12 в зошит
|
3
|
04.05
|
Ст.249
|
Власна версія закінчення повісті
|
В зошит
|
4
|
06.05
|
Ст.249
|
Завдання 11- характеристика героя
|
В зошит
|
історія - П.з.№6 .Родині традиції та свята.
Узагальнення .І рівень
Тематичний контроль
1. Львівський університет був заснований у
А 1661 році
Б 1834 році
В 1805 році
Г 1632 році
2. В 1805 році було відкрито університет, який зараз носить ім’я
А Івана Франка
Б Василя Каразіна
В Тараса Шевченка
Г Лесі Українки
3. Комп’ютеризація розпочалася в
А 1960-ті роки
Б 1896 році
В 1834 році
Г 1632 році
4. Літопис «Повість минулих літ» був укладений у
А 1710 році
Б 1720 році
В 1113 році
Г 1933 році
5. Літописом руським називають
А Літописи Самовидця, Г.Граб’янки. Самійла Величка
Б «Повість минулих літ» та Київський літопис
В «Повість минулих літ» та Галицько – Волинський літопис
Г «Повість минулих літ», Галицько – Волинський та Київський літописи
6. М.Грушевський написав відому історичну працю
А «Історія козаччини»
Б «Історія Русів»
В «Історія України Руси»
Г «Історія запорозьких козаків»
ІІ рівень
4 .Поясніть поняття: «ринкове господарство», «епідемія».
5. Які міста виникли на українських землях у ХУІІІ столітті?
Зарубіжна літературиа
Ознайомитися з біографією Пауля Маара (нар. 1937 р), прочитати твір «Машина для здійснення бажань, або Суботик повертається в суботу, підготуватися до переказу змісту прочитаного, скласти план до твору і записати в зошит.
Основи здоров’я
Параграфи 29,30 читати виконати завдання підручника та в зошиті.
6 клас
Зарубіжна література
Опрацювати ст. 218 – 251. Прочитати Астрід Ліндгрен «Міо, мій Міо» скористатися інтернет джерелами https://www.youtube.com/watch?v=tUpyugpM9QI, також http://www.ae-lib.org.ua/texts/lindgren__mio_min_mio__ua.htm.
Мігель Енде «Джим Ґудзик і машиніст Лукас» прочитати за підручником. Прочитати Крістіне Нестлінгер «Конрад, або дитина з бляшанки» скориставшись інтернет-ресурсами https://www.rulit.me/books/konrad-abo-ditina-z-blyashanki-read-342817-1.html. Відповідати на питання по підручнику, виконати творчі завдання.
Основи здоров’я
Параграфи 29,30 читати виконати завдання підручника та в зошиті.
8 клас
Зарубіжна література
Розвиток мовлення № 4. Написати твір-роздум за казкою-притчою «Маленький принц». Чого вчить ця притча?
Ознайомитися з творчість і біографією Річарда Баха. Прочитати «Чайка Джонатан Лівінгстон», дати відповіді на питання по підручнику. Ознайомитися з творчість і біографією Барбари Космовської, прочитати «Буба: мертвий сезон», скориставшись інтернет-джерелами - https://www.ukrlib.com.ua/world/printit.php?tid=8393
Основи здоров’я
Параграфи 28,29,30 читати виконати завдання підручника та в зошиті.
Хімія
Повторити тему № 4 «Основні класи неорганічних сполук. Оксиди. Кислоти. Основи. Солі». Готуватися до к.р., яку викладу пізніше.
9 клас
Зарубіжна література
Ст. 273 – 298 читати, конспект, літературні терміни вивчити, твір переказувати, відповідати на питання після твору.
Основи здоров’я
Параграфи 28,29,30 читати виконати завдання підручника та в зошиті.
Хімія
Виконати контрольну роботу, розміщена у завданнях дистанц. навч. з 03.04 по 24.04.
Параграфи 35, 36, 37, 38 опрацювати, виконати завдання після параграфу. Проекти «Екологічна ситуація в моїй місцевості: відчуваю, думаю, дію»; «Дослідження достовірності реклами з погляду хімії»; «Видатні вітчизняні хіміки як учені й особистості». Проекти можна надіслати на електронну пошту natalia.shatalova11@gmail.com
Шановні вчителі!Розпочинаємо виставляти матеріал на новий період карантину з 03.04 по 24.04. по класам (1 клас всі предмети ,2 клас всі предмети і так далі).Директор школи Безпалько Н.З.
1 клас
13-17.04.2020р.
Письмо- ст. 44-47
ст. 32-33 (др.з.)
Я досліджую світ- ст. 25-29 (др.з)
21-24. 04 2020р.
Читання- ст. 60-64
Письмо- ст. 48-50 (друкований зошит)
Математика- ст. 44-45 (друкований зошит)
ст. 117-119 (підручник)
Я досліджую світ- ст. 28-32 (друкований зошит)
2 клас
ст.96 впр.1 виконати
впр.3 - усно
ст.97-98 впр.1 ,2 письмово
впр.3 -усно
впр.5 читати
ст.99 впр.6 дібрати
впр.7 читати
Healthy food
|
Unhealthy food
|
впр.5 письмово скласти речення When is your bithday? (Коли твій день народження?) It's in.....( summer- влітку
winter-взимку, spring-весною, autumn- восени)
ст.101 впр.1 читати
впр.2 добери до тексту пору року ( усно)
впр.5 письмово
ст.102 впр.1,2 читати
впр.4 письмово
впр.5 читати
ст103 записати слова одяг Трейсі
впр.1 читати
ст.104 впр.4 записати одяг Люка
впр.7 письмово
ст.105 впр.1 перекласти слова
ст.106 впр.1,2 зачитати
впр.5 читати і записати.
https://10ex.org/?fbclid=IwAR1rYZjVGEaviJmfW4tGC9bwS0oI3ByrLgHMhR54npQ0-cSTmrnYm_baxMU
3 клас
Завдання для дистанційного навчання з англійської мови з 06.04 - 24.04.20Для консультації телефонуйте 0678758692
Музичне мистецтво
4 клас
Природознавство - К.р. №5 "Природа України"(скину завдання на вайбер) і ст.142 -152 чит. давати відповіді на запитання
Я у світі - Нав.Проект " Сім чудес світу" і параг.24,25 читати давати відповіді на запитання
Виконані завдання пересилаємо
Завдання з дистанційного навчання з англійської мовиз 06.04 - 24.04.20Для консультації телефонуйте 0678758692
https://10ex.org/?fbclid=IwAR1rYZjVGEaviJmfW4tGC9bwS0oI3ByrLgHMhR54npQ0-cSTmrnYm_baxMU
Музичне мистецтво
ст.150-162 читатививчити пісняі
5 клас
Історія - П.р.№5 "Виготовлення родового дерева" і параграф 28,29 читати давти відповіді на запитання і міні-конспект
Природознавство _ параграф 42- 46 читати давати відповіді на запитання ,міні-конспект
Завдання з дистанційного навчання з англійської мови
з 06.04 - 24.04.20
Для консультації телефонуйте 0678758692
https://10ex.org/?fbclid=IwAR1rYZjVGEaviJmfW4tGC9bwS0oI3ByrLgHMhR54npQ0-cSTmrnYm_baxMU
Музичне мистецтво
6 клас
Історія -П.Р.№7 "Порівняти правове становище груп громадян у Стародавньому Римі" і параграф 52-54 читати давати відповідь на запитання , міні-конспект
Георгафія - П.р.№ 6 Позначити на к.ак. назв океанів,морів,проток,заток,островів,річок,озер. Узагальнення (завдання скину на вайбер) і параграф 52-55 читати давати відповіді на запитання і міні-конспект
Виконані завдання пересилаємо
Органи рослини
|
Мох
(зозулин льон)
|
Папороть
(щитник чоловічий)
|
Квіткова рослина
|
Корінь
| |||
Стебло
| |||
Листок
| |||
Ризоїди
| |||
Квітка
| |||
Спорангій
| |||
Насінина
| |||
Плід
|
Завдання з дистанційного навчання з англійської мови
з 06.04 - 24.04.20
Для консультації телефонуйте 0678758692
https://10ex.org/?fbclid=IwAR1rYZjVGEaviJmfW4tGC9bwS0oI3ByrLgHMhR54npQ0-cSTmrnYm_baxMU
Музичне мистецтво
8 клас
Основи здоров’я
Хімія
Виконані завдання пересилаємо
Завдання з дистанційного навчання з англійської мови
з 06.04 - 24.04.20
Для консультації телефонуйте 0678758692
І. Translate into Ukrainianpopulation – industrial -
fisherman – Nothern Ireland -
mild – sailor -
Thames – English Channel -
territory – geographical names -
II. Open the brackets using Present Perfect Passive VoiceA new rule ... (to establish) recently.
A new library ... ( to build) in our street.
Our library … ( to turn) into shopping centre.
All the albums …( to finish) at last .
Many schools … (not open) this month.
The new project …(to finish) already.
“Kobzar” … (to write) by T. Shevchenko.
The new car ... ( to present) to me by my father.
III. Write a composition on one of these topics: “The United Kingdom of Great Britain and Nothern Ireland”
https://10ex.org/?fbclid=IwAR1rYZjVGEaviJmfW4tGC9bwS0oI3ByrLgHMhR54npQ0-cSTmrnYm_baxMU
9 клас
Зарубіжна література
1. ПЧ № 3. Еймі Бендер «Таємний знак» (США, 2010, реж. Агрело) прочитати або переглянути відео, скласти план прочитаного.
2. Шолом-Алейхем (1859–1916). «Тев’є-молочар». Міні-конспект біографії, прочитати або переглянути відео, скласти план прочитаного, фото вислати.
Контрольна робота
«Нові тенденції у драматургії кінця XIX–початку XX ст».
Початковий і середній рівні (6 балів)
1. Засновник «нової драми»:
а) Г. Ібсена; в) Б. Шоу;
б) М. Метерлінка; г)А. Чехова
2. За жанром «Ляльковий дім» — це:
а) сатирична комедія; в) аналітична п’єса;
б) історичний роман; г) соціально-психологічна драма.
3. Який твір вважався начерком до п’єси «Ляльковий дім»:
а) «Примари»; в) «Жінка моря»;
б) «Нотатки до сучасної трагедії»; г) «Пігмаліон».
4. Лікар Ранк був давнім другом:
а) Торвальда Хельмера; в) Нільса Крогстада;
б)Нори Хельмер; г)батька Нори.
5. Де відбувається зустріч квіткарки і професора:
а) на базарі; в) біля церкви;
б) на майдані; г) в парку.
6. Хто і з ким заключає парі:
а) Пікерінг й Хіггінс; в) Елайза та Хіггінс;
б) Пікерінг та Елайза; г) Місіс Хіггінс та Місіс Пірс.
Достатній рівень (3 бали)
Дайте визначення терміну «аналітична п’єса».
Дайте визначення «інтелектуальна драма».
Високий рівень (3 бали)
Виконати одне із завдань.
1. Напишіть твір-есе за темою «Значення досконалого володіння мовою для успішного життя» (за твором Б. Шоу та на основі особистих спостережень за сучасним життям).
2. Продовжте історію Нори із п’єси Г. Ібсена «Ляльковий дім».
Основи здоров’я
Параграфи 25, 26, 27 опрацювати, виконати завдання підручника та завдання в зошиті, фото вислати.
Хімія
Параграфи 33, 34, 35 опрацювати, виконати завд. після параграфів, практичну № 4 виконати в зошит.
Оксигеновмісні органічні сполуки
І-ІІ рівні. У завданнях 1-6 виберіть по одній правильній відповіді.(6 балів)
1. Укажіть загальну формулу карбонової кислоти:
а) CnH2n+2O ; б) CnH2nOH; в) CnH2n+1OН;
г) CnH2n+1COOH.
2. Жирами називаються:
а) естери (похідні) вищих карбонових кислот і етанолу;
б) естери (похідні) вищих карбонових кислот і гліцерину;
в) естери (похідні) низькомолекулярних карбонових кислот і гліцерину.
3. Мила — це: а) солі амінокислот;
б) солі лужних елементів і вищих карбонових кислот;
в) похідні вищих спиртів.
4. Укажіть, у результаті якого процесу в природі утворюються целюлоза і крохмаль:
а) полімеризація моносахаридів;
б) гідроліз;
в) фотосинтез.
5. Амінокислоти — це речовини, у молекулах яких одночасно містяться функціональні групи:
а) аміно- й гідроксильна;
б) карбоксильна й гідроксильна;
в) аміно- й карбоксильна.
6. Перший вагомий внесок у дослідження білків зробив німецький вчений:
а) С.-А. Арреніус;
б) Е.-Г. Фішер;
в) А. Т. Пилипенко.
ІІІ-ІV рівні (6 балів)
7. Укажіть серед наведених сполук амінокислоту:
а) NH2 - CH2 - CH2 - COOH; б) CH3 - COOC2H5;
в) CH3 - CH2- CH - COOH; г) CH3 - NH2.
8. Позначте усі речовини, з якими може реагувати оцтова кислота:
а) Mg; б) Сu; в) Pb(ОH)2; г) С2Н5ОН.
9. Закінчіть рівняння реакцій:
а) СН3СООН + Nа2СО3 →_______________________________________
б) СН3 – СООН + К → ________________________________________
в) С7Н15ОН + О2→_____________________________________________
г) С4Н9ОН + HCl →____________________________________________
Завдання з дистанційного навчання з англійської мови
з 06.04 - 24.04.20
Для консультації телефонуйте 0678758692
https://10ex.org/?fbclid=IwAR1rYZjVGEaviJmfW4tGC9bwS0oI3ByrLgHMhR54npQ0-cSTmrnYm_baxMU
************************************************
Завдання на перш половину з 12.03 по 03.04.2020
Завдання з української мови і літератури на період карантину
5 клас Мова
5 клас література
6 клас мова
література
8 клас мова
література
9 клас мова
література
Шановні батьки!Завдання з англійської мови
ст.77 в підручнику
в зош. ст 58 вибрати і виписать
ст 78-79 в підручнику
в зош. ст.59 письмово
ст.80-81 в підручнику
в зош. ст.60-62 письмово
2клас
у підручнику ст. 87-95
впр.6 ст.87 письмово і перекласти
ст.88 впр.1 виписати і перекласти
впр.3 читати
впр.5 письмово вставити артиклі
артикль а перед словами які починаються на приголосний
артикиль аn перед словами які починаються на голосний.
ст.89 впр.1-4 читати
впр 5 письмово
ст.90 впр.1 записати слова і перекластми
впр.4 читати
ст.91 впр.1 читати
впр.4 письмово
ст.92 впр1 записати слова
впр.4 читати
ст.93 впр.1 читати
впр.3 дібрати
впр.6 письмово.
ст.94-95 читати історію
впр.5 переписати і читати.
3 клас
У підручнику ст. 110-119
ст.110 впр.1-3 читатим
впр.5 письмово
ст. 112-113 впр.1 записати слова в словник
впр.2 читати
впр.5 письмово
ст.114-115 впр.1 читати і порівняти
впр.2-5 письмово
ст.116-117 впр.1 читати
впр.2 виписати письмово
впр.4 читати
впр.5 письмово
ст.118-119 впр.1,3,4 письмово.
4 клас
упідручнику ст.146-159
ст.146 впр.1 записати слова в словник
впр.2 читати
впр.3,4 письмово (ст.147-148)
ст.149 впр.1,3 читати
впр.4 письмово ( ст.151)
ст.152 впр.1 письмово
впр.3 читати письмово дати відповіді на запитання
ст.156 впр.1 читати і дібрати малюнок
впр.2 записати слова в словник читати тексти.
впр.4, 5 письмово ст.158
5 клас
ст.154 впр.1 письмово
впр.2 читати
ст.155 записати слова в словник
впр.3 письмово
ст.156 записати слова в словник
впр.4 письмово
ст.157-158 впр.2,4 письмово
впр. 5 читати
ст.159 впр.1 письмово
ст.160-161 впр.2 письмово
впр.5 (а) письмово
ст.162-163 впр.1 перекласти слова на картинках
впр.3 ст.163 письмово
впр.4 ст.163 письмово записати речі які можна взяти з собою в похід.
ст.164-165 впр.1,2 читати ,виписати слова в словник.
впр.3 ст.165 письмово.
6 клас
ст.140-150
впр.1 письмово дібрати до малюнків місця.
впр.3 читати ст.141-142
впр.4 письмово
ст.143 впр.1 читати
впр.5 письмово
ст.145 впр.1 читати
впр.2 письмово ст.146
впр.4 письмово ст 148
ст.149 впр.1,2 письмово.
8 клас
ст.223-224 впр.2(а) читати
впр.2 (в) письмово
ст. 211 впр.8,9 письмово
ст.212-213 виписати слова в словник
впр.2 (в) читати
впр.3 ст.214 письмово
ст.216 впр.7 (а) письмово
впр.7 (в) письмово
9 клас
ст.186 впр.6 письмово впр.7 читати
ст.188 впр.1 (в) письмово дібрати мал.до країни
впр.3(а,в) записати в словник
впр.3 (с) письмово
ст.191 впр.5 (а) письмово
ст.192-194 всі вправи письмово. Правила в кінці книги.
ст. 194-195 читати
ст.196 -197 впр.3 (а) письмово
впр.3 (в) читати
( Якщо виникнуть запитання телефонуйте тел. 0678758692)
ЗАВДАННЯ ІЗ ЗАРУБІЖНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 5-9 КЛАСИ
Завдання з біології 6- 9 класи
Завдання з історії 5-9 класи
5 клас параграф 26,27 ,завдання до пар.
6 клас - парагр. 48-51 , завдання до параг. виписати терміни
8 клас Іст.Укр.- параг. 35,36 завдання до парагр. ,виписати терміни
Всес.- параг.21-23 ,завдання , виписати терміни
9 клас Іст Укр. параграф 29-30
Відеоуроки з історії України: https://www.youtube.com/watch?v=_hAdIboJxUs&list=PLv6ufBUWdRi2vc0yOzw-IJr4jRnwSJLdQ.
Завдання з географії 6-9
6 клас - параг.49-51,завдання до параграфа письмово в зош.
8 клас- параг. 45-47 ,завдання до параграфа
9 клас - параг. 27-32 , завдання до параграфа
Природознавство 5 клас
http://prirodaprojects.blogspot.com
правознавство 9 клас
мистецтво 9 клас
переходьте за посиланням https://www.youtube.com/user/metmuseum
мистецтво 8 клас
https://www.youtube.com/user/metmuseum
Завдання для 1 клас
Навчання грамоти (письмо) -- ст. 33- ст. 40 (др. з.)
Навчання грамоти (читання) -- ст. 44- ст. 52 (др. з.)
Математика -- ст. 97 -105 (всі завдання) (п.)
Я досліджую світ -- ст. 4- ст. 20 (др. з.)
Завдання 4 клас
Літературне чтання 4 клас
ст. 121 - 150 читати, переказувати, відповідати на питання.
Основи здоров'я 4 клас
ст. 106 - 118 читати, виконувати завдання підручника
Математика 4 клас
Виконувати з № 893 по № 958 в робочому зошиті
я у світі
параг. 20-23 читати відповідати на запитання
Завдання для дистанційного вивчення математики, фізики та інформатики для учнів 5-9 класів під час карантину
Клас
|
Предмет
|
Параграф
|
номера
|
5
|
Математика
|
41-42
|
1450,1453,1456,1458,1461,1463,1469,1470,
1477,1478,1499,1501,1507,1509,1511,1517,
1519,1522
|
Інформатика
|
21-27
|
Вправи після параграфів
| |
6
|
Математика
|
29-31
|
1315,1318,1319,1331,1336,1339,1344,1349,
1378,1382,1388,1390,1394,1396,1415,1417,
1421,1423,1425,1427,1430
|
Інформатика
|
19-21
|
Вправи після параграфів
| |
8
|
Алгебра
|
21-22
|
1009,1012,1018,1027,1033,1046,1049,1050,
1056,1058,1063,1068
|
Геометрія
|
24-25
|
882,884,886,890,892,894,898,899,901,903,
908,910,916,918,920,923,925,928932,
934
| |
Фізика
|
31-33
|
Вправи після параграфів
| |
Інфоматика
|
6.4-6,7
|
Вправи після параграфів
| |
9
|
Алгебра
|
13-14
|
543,545,557,559,564,566,568,572,573,
579,582
|
Геометрія
|
17
|
798,800,804,806,810,812,814,818,823,
825
| |
Фізика
|
34-36
|
Вправи 32-36
| |
Інфоматика
|
27-29
|
Вправи після параграфів
|
Завдання для дистанційного вивчення літературного читання,української мови ,математики, я досліджую світ для учнів 2 класу під час карантинуЗа консультацією звертатися за тел.0671267737 Бондаренко К.В
Українська мова впр.364-впр.398 виконуємо за завданням підручника в робочому зошиті.
Читання від с.83-94 в підручнику читати ,переказувати,відповідати на запитання
Математика №758-825 вивчити таблицю множення і ділення на 6 і 7
Я досліджую світ с99-113 читати .відповідати на запитання,проводити дослідницьку діяльність.
Завдання для дистанційного вивчення математики, української мови, читання, природознавства для 3 класу
с. 135-156 читати, переказувати, відповідати на питання.
Українська мова:
з с. 127 вправа 304 по с138 вправа 331. завдання виконувати по підручнику, вивчати правила.
Математика:
з с. 124 №799 по с134 №884 виконувати завдання по підручнику, вчити правила, та повторити таблиці множення та ділення.
За консультацією звертатись до класного керівника!
Завдання дистанційного навчання з трудового навчання 5-9 класи
Завдання для дистанційного вивчення образотворчого мистецтва 5 -6 класи
Читаємо теоретичний матеріал з підручника ,малюнки малюємо,фотографуємо,мені в вайбер скидаємо .
Тема 5. Міжгалактичний мистецький фестиваль
6клас
1.Квітковий натюрморт. Намалювати ліричний квітковий натюрморт.(акварель)підручник ст.158-163
Шановні батьки! Звертаю вашу увагу на завдання з української мови і літератури з 11.03 по 24.04 на період карантину
№п\п
|
Дата
|
Завдання для виконання(вправи)
|
Домашня робота(вправа)
|
сторінка
|
1.
|
11.03
|
Ми працювали в школі
|
302
|
133
|
2.
|
13.03
|
РМ
| ||
3.
|
16.03
|
302-304
|
305
|
134-135
|
4.
|
17.03
|
306-308
|
309
|
136-137
|
5.
|
18.03
|
310-312
|
313
|
137-138
|
6.
|
20.03
|
РМ
| ||
7.
|
30.03
|
314-316
|
317
|
139-140
|
8.
|
31.03
|
319-321
|
322
|
141
|
9.
|
01.04
|
323-325
|
326
|
142-143
|
10.
|
03.04
|
Повторюємо правила,закінчуємо завдання
| ||
11.
|
06.04
|
Контрольний диктант(разом напишемо)
| ||
12.
|
07.04
|
327-330
|
331
|
144-145
|
13.
|
08.04
|
332-339
|
335,339
|
146-149
|
14.
|
10.04
|
РМ
| ||
15.
|
13.04
|
341-343,345-347
|
344,348
|
150-153
|
16.
|
14.04
|
349-351
|
352
|
153-154
|
17.
|
15.04
|
353-359
|
356,360
|
155-157
|
18.
|
17.04
|
РМ
| ||
19.
|
21.04
|
362-368
|
365.369
|
158-162
|
20.
|
22.04
|
370-372
|
373
|
163-164
|
21.
|
24.04
|
374-376
|
377
|
164-165
|
22
|
27.04
|
Готуємося до к.р. (буде далі)
|
№п\п
|
Дата
|
Сторінка
|
Завдання (вправи)
|
Д\з
вправи
|
1.
|
11.03
|
Працюємо над повторенням про речення
| ||
2.
|
12.03
| |||
3.
|
16.03
|
П.51 с.150-152
|
401-405
|
406
|
4.
|
17.03
|
П.52
|
407-414
|
415
|
5.
|
18.03
|
П.53
|
416-424
|
425
|
6.
|
20.03
|
На окремих аркушах виконуємо завдання на с.158 готуємося до к р
| ||
7.
|
30.03
|
Контрольна робота (додаток № 1)
| ||
8.
|
31.03
|
П.54
|
426-434
| |
9.
|
01.04
|
П.54
|
426-434
| |
10.
|
03.04
|
П.54
|
426-434
|
435
|
11.
|
06.04
|
П.55
|
436-446
| |
12.
|
07.04
|
П.55
|
436-446
| |
13.
|
08.04
|
П.55
|
436-446
|
437
|
14.
|
10.04
|
С.166
|
РМ
| |
15.
|
13.04
|
РМ( допрацюємо разом)
| ||
16.
|
14.04
|
П.57
|
449-455
|
456(за варіантами)
|
17
|
15.04
|
П.57
|
449-455
|
456(за варіантами)
|
18
|
17.04
|
П.58
|
457-465
|
466
|
19.
|
21.04
|
П.58
|
457-465
|
466
|
20.
|
22.04
|
П.59
|
467-468
|
469
|
21
|
24.04
|
Повторюємо весь матеріал,готуємося до к.р.
| ||
22.
|
27.04
|
Напишемо контрольну роботу
|
№п\п
|
Дата
|
Сторінки
|
Зміст завдань
|
Д\з
|
1.
|
11.03
|
197
|
Читаємо вірші,відповідаємо на питання
|
С.198,1,2,3. ( з будиночком)
|
2.
|
16.03
|
199
|
читаємо
|
Вірш напам'ять
|
3.
|
18.03
|
200-202
|
Читаємо. відповідаємо на питання в зошитах
|
С.211 скласти продовження тексту "Лось"
|
4.
|
30.03
|
203-211
|
Читаємо,складаємо план в зошитах,відповідаємо на питання
| |
5.
|
01.04
| |||
6.
|
06.04
|
212-214
|
Читаємо ,відповідаємо на питання
|
Вірш напам'ять
|
7.
|
08.04
| |||
8.
|
13.04
|
215-222
|
Читаємо твір,складаємо план, відповідаємо на питання
|
Продовження тексту пишемо в зошитах
|
9.
|
15.04
| |||
10.
|
22.04
| |||
11
|
На окремих аркушах пишемо твір-роздум " Білі ворони в нашому суспільстві". Це контрольний твір
|
№п\п
|
дата
|
Сторінка, параграф
|
Завдання(вправи)
|
Д\з
| ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
1.
|
11.03
|
П.52
|
430-437
|
438
| ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
2.
|
13.03
|
П.52
|
430-437
|
438
| ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
3.
|
16.03
|
П.53
|
439-449
|
450
| ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
4.
|
18.03
|
С.242
|
РМ пишемо в зошитах
| |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
5.
|
20.03
| |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
6.
|
30.03
|
П.54
|
451-463
|
464
| ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
7.
|
01.04
|
П.55
|
464-471
|
472(за варіантами)
| ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
7.
|
03.04
|
П.56
|
473-483(на вибір)
|
484
| ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
8.
|
06.04
|
П.57
|
485-494
| |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
9.
|
08.04
| |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
10.
|
10.04
| |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
11.
|
13.04
|
П.58
|
495-500
|
501
| ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
12.
|
15.04
|
Контрольна робота(далі буде)
| ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
13.
|
17.04
|
П.59
|
502-505
|
506
| ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
14.
|
22.04
|
П.60
|
507-515
|
516
| ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
15.
|
24.04
|
На окремих аркушах пишемо твір"У чому полягає гідність людини"
| ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
6 клас література
| ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
№п\п
|
дата
|
Сторінки, параграф
|
завдання
|
Д\з
|
1.
|
16.03
|
П.31
|
310-314
|
315
|
2.
|
17.03
|
П.32
|
316-329.Творча робота"Кого із сучасників я вважаю успішною людиною"
|
330
|
3.
|
30.03
| |||
4.
|
31.03
|
П.33
|
331-343
|
344,345
|
5.
|
06.04
|
РМ Контрольний переказ напишемо
| ||
6.
|
07.04
|
Створити висловлювання "Чи переможе книжку комп'ютер, а бібліотеку - Інтернет??"
| ||
7.
|
13.04
|
Диктант (напишемо разом)
| ||
8.
|
14.04
|
П.34
|
346-353
|
354.355
|
9.
|
21.04
|
П.35
|
356-369
|
370
|
№ п\п
|
дата
|
Сторінки
|
Завдання
|
д\з
|
1.
|
17.03
|
142-175
|
Читаємо,відповідаємо на питання в зошитах
|
175-176все ,як виконували завжди
|
2.
|
18.03
| |||
3.
|
31.03
| |||
4.
|
01.04
| |||
5.
|
07.04
|
С.177-185
|
Читаємо,відповідаємо на питання в зошитах
|
181-186
|
6.
|
08.04
| |||
7.
|
14.04
| |||
8.
|
15.04
|
Твір-роздум на тему"Про уміння зберегти власну індивідуальність в сучасному жорстокому світі"
| ||
9.
|
21.04
|
Контрольна робота(додаток буде далі)
| ||
10.
|
22.04
|
С.187-207
|
Читаємо ,відповідаємо на питання
|
207
|
№ п\п
|
Дата
|
Сторінка.параграф
|
завдання
|
Д\з
|
1.
|
12.03,16.03.19.03
|
П.32
|
397-405
|
С.183-184
|
2.
| ||||
3.
| ||||
4.
|
30.03,02.04,06.04
|
РМ с.244
| ||
5.
| ||||
6.
| ||||
7.
|
09.04,13.04,16.04.,23.04
|
П.33-35
|
407-430
|
432,431.421
|
№ п\п
|
Дата
|
Сторінки
|
Завдання
|
Д\з
|
1.
|
12.03,17.03,19.03
|
С.192-248
|
Читати,відповідати на питання.
|
Вірші напам'ять(дала зарані)
|
2.
| ||||
3.
|
31.03,02.04,07.04
|
Контрольний твір на тему"Мій Шевченко" на окремих аркушах
| ||
4.
|
09.04.,14.04,16.04
|
250-292
|
Читаємо.відповідаємо на питання
|
Відповідати в зошитах на с.291-292
|
5.
|
21.04,23.04
|
Немає коментарів:
Дописати коментар
Примітка: лише член цього блогу може опублікувати коментар.