Методична робота

2022-2023 н. р. 


Формувальне оцінювання НУШ

План роботи методичного об'єднання класних керівників на 2022-2023 н. р.

План методичного об'єднання вчителів-предметників на 2022-2023 н. р.

ПЛАН МЕТОДИЧНОГО ОБ"ЄДНАННЯ ВЧИТЕЛІВ ПОЧАТКОВИХ КЛАСІВ 2022-2023 НР

https://docs.google.com/document/d/16vKnYGpDvnvi2oi3xmV9E0mkRpLJEyrq/edit?usp=sharing&ouid=117746549983616443804&rtpof=true&sd=true 

Графік курсів підвищення кваліфікації на 2023 рік



Курси підвищення кваліфікації за 2022 рік



2021-2022 навчальний рік

МОН. Деякі питання організації виховного процесу у 2021-2022 н. р. щодо формування в дітей та учнівської молоді ціннісних життєвих навичок.

https://drive.google.com/file/d/1Eah5ND088QP0NZmQnCikDDpTejV8Qq_2/view?usp=sharing


Використання комп'ютера в навчально-виховному процесі

Роль комп'ютера в навчально-виховному процесі

       Стрімка інформація суспільства неминуче створює нові освітні стандарти, вимагає впровадження сучасних технологій у сферу освіти. Тому сучасне життя неможливо уявити без такого технічного засобу як комп'ютер, а особливо без нього не можливо уявити навчання.
    Використання комп'ютерних програм на уроках породжує в учнів інтерес, якого так часто не вистачає під час навчання. Сама присутність комп'ютера робить урок незвичним та незабутнім, а значить, запам'ятається значна частина того, про що йшлося.  

Основними перевагами використання інформаційних технологій в школі є:

  • гнучкість у навчанні

  • індивідуальний підхід до кожного учня

  • широкі можливості для самостійного навчання учнів

  • широкі можливості для самоконтролю

  • пожвавлення уроку за рахунок використання мультимедіа(відео, звук, анімації), інтерактивні засобів, комп'ютерного моделювання

  • доступ до великої кількості інформаційних ресурсів

  • забезпечення можливостей для віддаленого навчання


        Комп'ютер в житті людини, яка навчається, важливий не лише можливістю написання рефератів, дипломів чи курсових робів. Завдяки цій "диво-машині" можна виконувати, наприклад, математичні розрахунки. Для цього лише потрібно встановити відповідну програму на ваш технічний пристрій 
(MatCad, Matlab).
      
   Виходячи із реалій сьогодення, ми повинні формувати у школярів та судентів необхідні знання і уміння здійснювати пошук, опрацювувати і зберегати інформацію, використовуючи сучасні інформаційні технології, комп’ютерні комунікації і системи. "Останнім часом учені працюють над створенням комп’ютера, який може розуміти команди людини з голосу", якщо вже і з'явиться такий комп'ютер, то ще більше полегшить навчальний процес.
         
      
  Отже, всі можливості комп'ютера в навчально-виховному процесі важко переоцінити, адже це не просто технічний прилад, який спрощує нам буття. На сьогоднішній день, комп'ютер- це невід'ємна частина нашого життя. І оскільки ХХІ ст.- це століття знань та інформації, то комп'ютер повинен нам слугувати вірним другом. Адже завдяки комп'ютеру відбувається зародження даних, їхнє накопичення та систематизація, обробка та відображення!





Комп’ютерн ігри в навчальному процесі

На сьогодні інтерактивний метод навчання тісно пов’язаний з використанням інформаційних технологій. Сучасні шкільні кабінети все частіше обладнуються мультимедійною технікою, яка при розумному використанні здатна привнести в заняття елементи новизни, підвищити інтерес школярів до набуття знань, допомогти вчителю реалізувати у навчанні сучасні ігрові методи, що особливо актуально для початкової школи.

Однин з найбільш важливих напрямків пов’язаний із застосуванням у навчальному процесі саме комп’ютерних ігор. Гра займає найбільшу питому вагу в спілкуванні учнів з різними девайсами. Переваги комп’ютерної гри пов’язують зазвичай з підвищенням мотивації, стимулювання ініціативи і творчого мислення, залученням у навчальну діяльність практично всіх учнів, придбанням ними досвіду співпраці і системних уявлень, «структуруванням знань», які можуть застосовуватися в різних областях, їх об’єднанням в складну і збалансовану картину світу.

Але потрібно завжди оцінювати оптимальне співвідношення між ігровими та неігровими формами комп’ютерного навчання. При частому використанні гри відбувається «насичення» і підтримувати мотивацію стає все важче. Також, проблемою є відбір змісту навчального матеріалу, що підлягає засвоєнню за допомогою комп’ютера. Вирішення цього завдання є прерогативою педагогів та методистів, які чітко усвідомлюють необхідність опори на теорію засвоєння.

Впровадження комп’ютерів вимагає також осмислення форм навчання. Слід моделювати в навчальних програмах діяльність вчителя та учнів як спільну, що найбільше відповідає цілям розвиваючого навчання.

Українські розробники весь час оновлюють ринок навчальних комп’ютерних програм. Один із цікавих он-лайн ресурсів, що відносно недавно з’явився у мережі – це UniversiNet. Ось, що пишуть розробники проекту про себе:

«Можливість навчатися в ігровому форматі носить назву Edutainment. Цей новий спосіб обміну знаннями поступово підкорює весь світ. Ось і ми побудували невеликий портал, на якому збираємося розміщувати ігри-уроки, а з часом відкриється майстерня, в якій кожен зможе зібрати урок-гру саме так, як вважає за потрібне. Одним словом, головне завдання UniversiNet – дати тобі можливість в зручний час і в комфортному місці отримувати сучасні знання, які будуть доступні в будь-якій точці світу. Ми хочемо, щоб освіта була якісною і доступною, тому весь контент нашого порталу абсолютно безкоштовний.»

Зазначений ресурс пропонує навчальні комп’ютерні ігри з різних навчальних предметів та для різного віку, навчальне відео та інструмент для створення інтерактивних дистанційних уроків UniMaster.

Зайдіть на ресурс http://universinet.org/games, ознайомтесь з його можливостями та спробуйте використати у своїй навчальній діяльності.




















Рекомендую ознайомитися з посібником про світ медіа  для батьків і дітей 

https://drive.google.com/file/d/1CD4_-qFG3ZJapjen0fDKBTu9ptQ4B-OQ/view?usp=drive_web&authuser=0

У МОН повідомили, як оцінювати учнів у новому 2020-2021 навчальному році 

Міністерством освіти і науки, враховуючи численні звернення громадян, надані роз'яснення щодо питань підсумкового тематичного, семестрового та річного оцінювання учнів в 2020/21 навчальному році.

Відповідні роз'яснення надані у методичних рекомендаціях Міністерства освіти і науки щодо викладання навчальних предметів у школах в 2020/21 навчальному році.

Зокрема, у Міністерстві освіти зазначають, що при виставленні тематичної оцінки учням мають враховуватись всі види навчальної діяльності, що підлягали оцінюванню протягом вивчення теми. При цьому проведення окремої тематичної атестації при здійсненні відповідного оцінювання не передбачається.

 Семестрове оцінювання здійснюється на підставі тематичних оцінок. При цьому мають враховуватися динаміка особистих навчальних досягнень учня з предмета протягом семестру, важливість теми, тривалість її вивчення, складність змісту тощо.

 Річне оцінювання здійснюється на підставі семестрових або скоригованих семестрових оцінок. Річна оцінка не обов’язково є середнім арифметичним від оцінок за І та ІІ семестри.

«При виставлення річної оцінки мають враховуватися: динаміка особистих навчальних досягнень учня (учениці) з предмета протягом року; важливість тем, які вивчались у І та ІІ семестрах, тривалість їх вивчення та складність змісту; рівень узагальнення й уміння застосовувати набуті протягом навчального року знання тощо», - йдеться у рекомендаціях МОН.

Окрім того, у Міносвіти наголосили, що відповідно до чинних нормативних актів і семестрова і річна оцінки учнів можуть підлягати коригуванню.

Методичні рекомендації з організації освітнього процесу ЗЗСО 2020-2021

Проблема, над якою працює шкільне методичне об'єднання класних керівників у 2020-2021 н.р.:

 

"Формування в учнів національно -  патріотичних почуттів, любові до свого народу, рідної мови, традицій на основі виховання ціннісного ставлення до держави та суспільства"

 Керівник методоб`єднання –
Шаталова Наталя Василівна

До даного об'єднання входять:
1. Гронда В. С. - класний керівник 1 класу.
2. Андрусик В. А. - класний керівник 2 класу.
3. Бондаренко К. В.- класний керівник 3 класу.
4. Формуга С. С. - класний керівник 4 класу.
5. Бондаренко Г. С. - класний керівник 5 класу.
6. Макаревич Н. В. - класний керівник 6 класу.
7. Боговик І. М. - класний керівник 7 класу.
8. Нейли П. В. - класний керівник 9 класу

 МО класних керівників

у 2020-2021 навчальному році

ставить такі завдання: 

-Постійно брати участь у роботі школи передового, перспективного і новаторського педагогічного досвіду.

- Стежити за новинками в педагогічній літературі, вивчати і впроваджувати в своїй роботі досвід колег.

- Приділяти більшу увагу проблемам молодих класних керівників, їх адаптації до шкільного життя.

- Посилити індивідуальну роботу з дітьми, схильними до правопорушень.

- Приділити особливу увагу організації роботи з обдарованими дітьми.

- Працювати над створенням оптимальних умов для розвитку обдарованих дітей, забезпечення їх самореалізації.

- Спрямувати роботу класного керівника для формування спільної програми дій школи і сім'ї у становленні юної особистості.

- Залучити батьків до активної участі в організації і проведенні позакласних заходів.

- Виховувати інтерес до вивчення рідного краю, почуття патріотизму.

- Працювати над вдосконаленням та розвитком системи учнівського самоврядування.

- Формувати творчу  особистість шляхом впровадження основних принципів особистісно- орієнтованої освіти.

План роботи методичного об'єднання класних керівників на 2020-2021 н.р.

 І засідання                                                Дата:

Вересень

ЗМІСТ

Відповідальні

1.

Про результати виховної роботи у 2019-2020 навчальному році.

ЗДНВР

2.

Ознайомлення з нормативно-правовими документами на 2020-2021 н. р

ЗДНВР

3.

Розгляд та затвердження плану роботи методичного об’єднання класних керівників на 2020-2021 н.р.

ЗДНВР

4.

Про організацію та проведення інструктажів з БЖ учнів та вчителів.

ЗДНВР

 

 

5.

Про організація та проведення профілактичної роботи щодо попередження випадків боулінгу серед учасників освітнього процесу 

ЗДНВР

6.

Планування виховної роботи  на І семестр.

ЗДНВР, класні керівники

  Робота між засіданнями

 

№ з/п

Зміст

Відповідальні

 1.

Підготовка та проведення першого уроку.

Класні керівники

2.

Організація та проведення заходів за планом виховної роботи школи

Педагог - організатор

 3.

Контроль за станом відвідування учнів школи.

Класні керівники

 4.

Профілактична робота з учнями схильними до правопорушень.

Класні керівники

5.

Оформлення класних куточків та куточків самоврядування.

Класні керівники

 ІІ засідання                                                                 дата:    

Листопад

№ з/п

Зміст

Відповідальні

 1.

Про стан відвідування учнів школи

класні керівники

 2.

Особистісно-діяльнісний  підхід як умова розвитку та саморозвитку учнів у процесі навчання та виховання

Голова МО

3.

Профілактика травматизму. Попередження нещасних випадків з учнями в школі та в побуті.

Класні керівники

4. 

Аналіз адаптативного періоду в учнів 1 і 5 класів.

 Класні керівники 1 і 5 класів

 5.

Про стан роботи із запобігання торгівлі людьми, профілактики та протидії поширенню наркоманії, злочинності, тютюнопаління.

ЗДНВР

 6.

Доповідь «Особливості роботи класного керівника в умовах особистісно-орієнтованого підходу до навчання та виховання учнів»

Макаревич Н. В.

 ІІІ засідання                                                                                                     дата: 

Січень

№ з/п

Зміст

Відповідальні

 1.

Аналіз роботи МО класних керівників за І семестр 2020-2021 навчального року.

Голова МО

 2.

Планування роботи класних керівників на ІІ семестр 2020-2021 навчального року. Надання методичних рекомендацій щодо проведення заходів за планом роботи школи.

ЗДНВР

 3.

Попередження дитячого травматизму.

Голова МО

 4.

Про стан робот из профілактики правопорушень серед учнів закладу

Педагог-організатор

 5.

Підсумки проведеної  роботи з національно-патріотичного виховання у І семестрі

Голова МО

 6.

Розв'язання проблем адаптації учнів у 1-му та 5-му класі до навчання

Гронда В. С.

Бондаренко Г.С.

 7.

·        Доповідь «Проблеми підліткового віку» 

 Боговик І. М. кл.кер. 7 класу

 Робота між засіданнями

 

№ з/п

Зміст

Відповідальні

 1.

Організація та проведення заходів за планом  виховної роботи у школі

Педагог - організатор

 2.

Контроль за станом відвідування учнів школи.

Клкерівники,

 3.

Консультації для класних керівників з питань індивідуального розвитку учнів.

 ЗДНВР

 4.

Робота з членами МО над реалізацією виховних проблем.

Голова МО

  ІV засідання                                                                    

                                                                            дата: 

Березень

№ з/п

Зміст

Відповідальні

 1.

·        Обмін досвідом: використання класними керівниками новітніх технологій виховної роботи на прикладі здійснення патріотичного виховання.

члени МО

 2.

Попередження дитячого травматизму

Голова МО

 3.

Аналіз відкритих виховних заходів

члени МО

 4.

Формування активно життєвої позиції учнів в умовах  НУШ

 Бондаренко К. В.

 5.

Про стан роботи з батьками

Голова МО

Кл.керівники

 6.

Про стан відвідування учнями навчальних занять

ЗДНВР

   Робота між засіданнями

 

№ з/п

Зміст

Відповідальні

 1.

Методично – консультативна робота з класними керівниками

ЗДНВР

 2.

Робота з членами МО над реалізацією виховних проблем.

Голова МО

 3.

Контроль за станом відвідування учнів школи.

ЗДВР

 4.

Консультації для класних керівників з питань індивідуального розвитку учнів

Практичний психолог

 

V засідання                                                                            дата: 

Червень

№ з/п

Зміст

Відповідальні

 1.

Виконання плану роботи методичного об’єднання за 2020 – 2021 навчальний рік. Підведення підсумків роботи класних керівників. Перспективи планування роботи на 2021 -2022 навчальний рік.

Голова МО

 2.

Профілактика травматизму. Попередження нещасних випадків з учнями в школі та в побуті перед літніми канікулами.

ЗДНВР

 3.

Аналіз відвідування учнями школи

класні керівники

 4.

Діагностичне анкетування.

Голова МО

 











Організація освітнього процесу в умовах карантину - Віртуальний освітній ресурс. 

https://sites.google.com/site/cloudkoipopk/organizacia-osvitnogo-procesu-v-umovah-karantinu

МОН про канікули в умовах карантину - Шкільне життя: https://www.schoollife.org.ua/mon-pro-kanikuly-v-umovah-karantynu/

Лист МОН від 31 березня 2020 р. №1/9-182 “Щодо організованого завершення 2019/2020 навчального року та зарахування до закладів загальної середньої освіти”

https://www.schoollife.org.ua/shhodo-organizovanogo-zavershennya-2019-2020-navchalnogo-roku-ta-zarahuvannya-do-zakladiv-zagalnoyi-serednoyi-osvity/

Зараз на YouTube-каналі МОН доступні уроки за 6 квітня. Нові відеозаняття з’являтимуться за розкладом (дивіться у новині): https://bit.ly/2JNRhy5

Форми організації навчання та структуру навчального року визначає педагогічна рада школи: https://bit.ly/2wZ52r6

За словами т.в.о міністерки освіти і науки Любомири Мандзій, школи не перевірятимуть до кінця навчального року:
https://bit.ly/2VvHLoQ

Показувати телеуроки для початкових класів можуть 27 квітня:
https://bit.ly/2Vu4HoE


Як відбуватиметься підсумкове оцінювання учнів - роз'яснення МОН: https://www.schoollife.org.ua/yak-vidbuvatymetsya-pidsumkove-otsinyuvannya-uchniv-roz-yasnennya-mon/

Коли учні отримують свідоцтва про освіту: https://www.schoollife.org.ua/koly-uchni-otrymayut-svidotstvo-pro-osvitu-roz-yasnennya-mon/

Вчимо та навчаємосся на карантині: зміни в системі освіти: http://mon-covid19.info/

https://youtu.be/TTiCWHOiQog

Міністерство освіти і науки України - Щодо проведення підсумкового оцінювання та організованого завершення навчального 2019-2020 н. р. https://mon.gov.ua/ua/npa/shodo-provedennya-pidsumkovogo-ocinyuvannya-ta-organizovanogo-zavershennya-2019-2020-navchalnogo-roku

Уроки для початкових класів.
Програма розрахована на 5 тижнів і складається з чотирьох предметів:
(checkmark)української мови
(checkmark)математики
(checkmark)науки
(checkmark)мистецтва
Які канали та у який час транслюватимуть заняття - дивіться тут:

https://bit.ly/2SbPgkd

Робота ШМО вчителів початкових класів


 
9 січня 2020 року в Костуватському ЗЗСО І-ІІ ступенів Новомар"ївської  сільської ради відбулося шкільне методичне об"єднання вчителів початкових класів.
На засіданні розглянули такі питання:
1.Розвиток соціальної компетентності молодших школярів на уроках методом ігрової діяльності.
2Аналіз рівня знань,умінь,навичок та успішності учнів.,труднощі в опануванні програмового матеріалу учнями 1-4 класів..
3. Аналіз ведення ділової документації вчителями-класоводами.
4.Затвердження календарних планів на ІІ семестр 2019-2020 н.р.
          Під час засідання колеги поділилися досвідом ,як вони використовують ігрову діяльність  та новітні форми та методи в начально - виховному процесі. Провели практичні заняття.







Робота ШМО класних керівників.

15 січня 2020року відбулося засідання МО класних керівників




Розглянуто:
 1.
Аналіз роботи МО класних керівників за   І семестр 2019-2020 навчального року.
 2.
Планування роботи класних керівників на ІІ семестр 2019-2020 навчального року. Надання методичних рекомендацій щодо проведення заходів за планом роботи школи.
 3.
Попередження дитячого травматизму.
 4.
Про стан роботи з профілактики правопорушень серед учнів закладу
 5.
Підсумки проведеної  роботи з національно-патріотичного виховання у    І семестрі
 6.
Розв'язання проблем адаптації учнів у       5-му класі до навчання в середній школі.


Немає коментарів:

Дописати коментар

Примітка: лише член цього блогу може опублікувати коментар.